Tele2 App – Toch niet

Mijn Tele2 AppBegin vorig jaar had Tele2 eindelijk een app gelanceerd om inzicht te hebben in je belbundel. En uiteraard had ik daarover een artikel geschreven. Op dat moment was ik nog voorzichtig enthousiast en had er ondanks de kleine probleempjes wel vertrouwen in.

Inmiddels ben ik zelf ruim een jaar klant bij Tele2, wat betreft het bellen etc is er niet zoveel verkeerd (ik bevind me niet vaak in afgelegen gebieden 😉 ), maar de app blijkt achteraf toch compleet waardeloos te zijn. Na de installatie van de app lijkt deze prima te werken maar de volgende dag wordt je verbruik al niet meer geupdate. Het enige middel om dit op te lossen is het opnieuw installeren van de app, en dan is even snel je belstatus bekijken er niet meer bij.

Letterlijk alle recente reacties in de Play store geven aan dat de app niet werkt en ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat Tele2 daar niets van zich laat horen, want het zou prettig zijn om je gebruikers te laten weten wanneer deze problemen opgelost zijn.

Voorlopig leer ik er maar mee leven maar het zou niet zo moeten zijn anno 2014 waar iedere scriptkiddie tegenwoordig een app kan maken. Laten we hopen dat ze, ondanks de stilte, toch werken aan een oplossing voor de problemen want de laatste update van de app is alweer 5 maanden geleden.

2 gedachten over “Tele2 App – Toch niet”

  1. Hoi .Bij mij werkt de App perfekt.
    Account aanmaken op Tele2 voor je mobile nummer.
    Dit account invoeren in de App en het werkt .
    De bel,internet en sms bundel zijn goed zichtbaar en actueel.
    GrtZZ Hub

  2. Helemaal mee eens. Knap waardeloze app.
    Denk je nog ruim in het jasje te zitten, let je even niet op de minder felle letters welke je vertellen dat de laatste update alweer een tijdje geleden was, en je raced zo een eind over je tegoed heen. Met alle kosten van dien.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Vul de rekensom in (tegen spammers) *